CZECH POINT NA RADNICI OPĚT V PROVOZU

7/4 2020

Ministerstvo zdravotnictví ukončilo s okamžitou platností část mimořádného opatření, které se týkalo úředních hodin kontaktních míst veřejné správy CZECH POINT. To pro ně platilo od 1. dubna 2020 a končit mělo 11. dubna 2020. Omezovalo rozsah úředních hodin na pondělí a středu v maximálním rozsahu tří hodin v daném dni. Od 8. dubna bude na základě telefonického, osobního (po zazvonění) nebo elektronického objednání kontaktní místo CZECH POINT opět plně k dispozici.
Pobočka CZECH POINT bude otevřena denně:

PONDĚLÍ, STŘEDA  od 8:00 do 12:00, od 13:00 do 17:00 hod.
ÚTERÝ, ČTVRTEK od 8:00 do 12:00, od 13:00 do 14:00 hod.
PÁTEK od 8:00 do 12:00 hod.

Mimořádné opatření bylo vydáno v souvislosti s nepříznivým vývojem epidemiologické situace ve výskytu onemocnění COVID-19 způsobené novým koronavirem s označením SARS-CoV-2 v Evropě. Cílem opatření bylo omezení činnosti orgánů veřejné moci a správních orgánů, tak aby se v největší možné míře zamezilo komunitnímu přenosu onemocnění COVID-19.

Kontaktní místa veřejné správy představují stěžejní styčný bod veřejné správy s veřejností. Jejich prostřednictvím si veřejnost může obstarat informace spravované veřejnou správou potřebné k výkonu zaměstnání či podnikatelské činnosti (např. výpisy z evidence Rejstříku trestů), učinit vůči veřejné správě podání (např. ohlášení výkonu živnostenské činnosti, podání žádosti o zřízení datové schránky) nebo provést autorizovanou konverzi dokumentů. Úkony, které se prostřednictvím kontaktních míst veřejné správy provádějí, představují v zásadě nejčastěji poptávané služby veřejné správy.

Pro kontaktní místa veřejné správy nicméně zůstává zachována platnost ostatních částí Mimořádného opatření.

CZECH POINT NA RADNICI OPĚT V PROVOZU